همایش حقوقی نقش بسیج در پیشگیری از تخلفات

در تاریخ ۱۳۹۳/۹/۶ اولین همایش سراسری حقوقی نقش بسیج در پیشگیری از تخلفات و جرائم با مشارکت مؤسسه عدل پویان زرین و ناحیه مقاومت بسیج سلمان فارسی در تالار هدایت ناحیه برگزار گردید.

اندیشه برگزاری این همایش از آنجایی رقم خورد که مؤسسه حقوقی عدل پویان زرین ( مشاور حقوقی ناحیه سلمان فارسی ) مطالعات گسترده ای پیرامون دلایل وقوع تخلقات توسط نیروهای بسیجی در مأموریت های محوله را آغاز کرد. نتایج بدست آمده از این تحقیق نشان داد عدم آشنایی با مسائل حقوقی باعث وقوع این تخلفات می باشد لذا با هماهنگی با فرماندهی ناحیه سلمان فارسی جناب آقای سرهنگ رضایی که خود نیز دارای سابقه فعالیتی حقوقی است به جهت آشنایی نیروهای عملیاتی بسیج با مبانی حقوقی مربوط به مأموریت های محوله ، این همایش را برگزار نماید.

این همایش با حضور فرماندهی و مسئولین معاونتها و حوزه نمایندگی ولی فقیه و حفا ناحیه و همچنین جمع کثیری از بسیجیان و مسئولین ادارات مختلف و روسا و هیئت مدیره های اتحادیه های صنفی برگزار گردید در ابتدا قاری محترم مجلس را با تلاوت قرآن کریم منور کرد، سپس جناب سرهنگ رضایی فرمانده محترم ناحیه عرض خوش آمد گویی به حضار نمود . درادامه آقای محمد فاضلی نماینده حقوقی ناحیه گزارشی مبسوط از عمل کرد حقوقی بازرسی ناحیه به حضار ارائه داد سپس سخنران ویژه همایش سردار یزدی معاون حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران به تفصیل ابعاد ویژه موضوع همایش را بازگو کرد در خاتمه به برگزیدگان ناحیه جوایزی اهدا گردید همچنین از سرکار خانم ندا جواد زرین مدیر عامل مؤسسه و مشاور حقوقی ناحیه و آقای محمد فاضلی نماینده حقوقی ناحیه و عضو هیئت رئیسه مؤسسه و جناب سروان ناصر محمدی معاون محترم بازرسی ناحیه و ستوان یکم پاسدار حکیم صالح به عنوان مجریان نمایش تقدیر ویژه به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *