شناسایی و دریافت اموال مسروقه از طریق سامانه نما امکان پذیر است

سرهنگ یدالله حسن پور گفت : با ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه ارتقا عملکرد نیروی انتظامی نیاز نیست مالباختگان برای شناسایی اموال خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند بلکه  با مراجعه به سامانه نما علاوه بر رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی می توانند دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده داشته باشند.

وی اظهار داشت: سامانه نما بستری برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالاهای مسروقه است که به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف شده را برای شناسایی اموال مسروقه خود رصد کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان خاطرنشان کرد: در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال کشف شده در سایت نما با عکس کالای کشف شده بارگزاری شده که مالباختگان می توانند برای برای ورود به سامانه نما با وارد کردن کد ملی و انتخاب استان مورد نظر، سریال کالای سرقت شده را وارد کنند تا اصالت کالا مشخص شود.

سرهنگ حسن پور افزود: مالباختگان با ورود به سایت پلیس به نشانی www.police.ir و مراجعه به قسمت اموال کشف شده، مشخصات کالای مسروقه خود را وارد کرده و آن را شناسایی کنند و می توانند شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام کنند تا به محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع صورت بگیرد.

 

 

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *