برنامه های سال ۹۸ موسسه عدل پویان زرین اعلام گردید

به گزارش روابط عمومی موسسه عدل پویان زرین : برنامه های سال ۹۸ موسسه عدل پویان زرین توسط مدیر عامل موسسه اعلام گردید .
مدیر عامل موسسه عدل پویان زرین : پیرو جلسه ای با حضور مدیران موسسه برنامه های سال ۹۸ موسسه را اعلام فرمودند .
جناب اقای فاضلی :راه اندازی ۹۳ شعبه در ۳۱ استان کشور را یکی از برنامه های موسسه دانست که انشاالله با همت کلیه مدیران این اتفاق مبارک صورت پذیرد .
وی افزود : با ترویج فرهنگ حکمیت و داوری ، آموزش داوری ، آموزش قرارداد نویسی ، آموزش فنون مذاکرات ، وصول مطلبات خصوصا بانک ها از فعالیت شعب در استان های ما می باشد .
آقای فاضلی گفت : موسسه عدل پویان زرین مطعلق به تمامی نیرو های فعال در موسسه می باشد که انشاالله با همدلی و همفکری بتوانیم در پیشرفت موسسه گامی موثر در راستای خدمت به کشور را برداریم .
آقای علی اکبر ایجی ،قائم مقام عدل پویان زرین ، گفت : انشاالله در سال ۹۸ با جامعه هدف هایی که برا ی موسسه جهت پیشرفت کار مشخص گردیده است می توانیم حد اقل ۱۰۰۰ نفر را به صورت متمرکز و غیر متمرکز به کار گیری نماییم تا ما نیز سهمی از اشتغال زایی و کار آفرینی در کشورمان ایران اسلامی را داشته باشم .
آقای ایجی گفت : مخاطبان منتظر خبر های خوب از موسسه باشند که انشاالله در سال ۹۸ با ارائه گزارش پیشرفت کار به مردم و آگاه سازی آنان نسبت به اشتغال خصوصا اشتغال جوانان متخصص و متعهد می توانیم در کاهش پرونده به محاکم قضایی با تربیت و پرورش داوران حکمیت و داوری و صلح و سازش در عموم مردم ، تاثیر گذار باشیم .
در پایان تمام مدیران موسسه عدل پویان زرین با تایید سخنان مدیر عامل و قائم مقام موسسه اعلام آمادگی کردند که در سال ۹۸ تمام تلاش خود را می کنیم تا برنامه های موسسه به نتیجه برسد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *