پلمب ۱۲ رستوران در استان البرز به دلیل استفاده از مواد تاریخ گذشته و فاسد

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از تشکیل بیش از ۱۶۶۷ فقره پرونده در طرح نظارتی نوروز ۹۸ در استان البرز خبر داد و گفت: ۱۲ رستوران به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از مواد تاریخ گذشته و فاسد پلمب و قریب ۲ تن مواد غذایی معدوم و پرونده تخلف تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: در این طرح شش شعبه رسیدگی به صورت سیار در معیت کارشناسان بهداشت، بازرسین اصناف، و کارشناسان میراث فرهنگی و جهانگردی برای برخورد با متخلفین و نظارت بر توزیع میوه، توزیع مرغ و گوشت گرم شرکت داشتند.

وی ضمن اشاره به بیش برگزاری از ۳۵۰ اکیپ گشت و تعداد ۴۴۱ بازرسی در جاده کرج –چالوس و سطح شهر بیان داشت: به جز موارد مربوط به گشت سیار در طرح نظارتی امسال که از ۱۷ اسفند آغاز و تا ۱۶ فروردین ادامه داشت تعداد ۱۶۶۷ فقره پرونده تخلف تشکیل و از این تعداد ۱۶۵۱ فقره پرونده رسیدگی و مختومه گردید.

مختاری افزود: در این طرح نظارت ویژه بر وضعیت توزیع میوه در غرفه‌های احداثی و نظارت بر بازار پروتینی، بازرسی از مراکز اسکان و مهمان پذیر، رستوران‌های سطح شهر و جاده‌ای و مراکز درمانی در دستور گشت سیار قرار داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *