پلمب یک نانوایی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی/ تشکیل پرونده قضایی برای ۵ نانوایی متخلف

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، همزمان با ایام مبارک ماه رمضان و در راستای صیانت از حقوق عامه و نظارت بر بهداشت عمومی علیرضا سالاری رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب به همراه نماینده اداره صمت، نماینده شبکه بهداشت از نانوایی‌ها و مراکز عرضه مواد پروتئینی بازدید کرد.
رییس حوزه قضایی شهرستان فاریاب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: در این بازدید یک نانوایی به علت عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب و همچنین مقادیری کیسه آرد تاریخ مصرف گذشته معدوم شد.
این مقام قضایی اعلام کرد:برای ۵ نانوایی بدلیل کم فروشی و ۲ مرکز عرضه مواد پروتئینی (مرغ فروشی) به دلیل عدم درج قیمت‌ها توسط اداره صمت و تعزیرات حکومتی تشکیل پرونده شد.

وی ادامه داد: دراین بازدید همچنین به واحد‌های صنفی که نکات بهداشتی را به صورت کامل و صحیح رعایت نکرده بودند تذکر داده شد تا ظرف مهلت معین نواقص خود را برطرف کنند.

رییس حوزه قضایی شهرستان فاریاب افزود: با کسانی که مقررات مربوط به صنف خود را رعایت نکند و تهدیدی علیه بهداشت عمومی باشد به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد شد.

علیرضا سالاری در پایان ضمن مثبت ارزیابی کردن این بازدید‌ها اعلام کرد: به صورت هفتگی از تمام صنف‌ها بازدید بعمل می‌آید و با متخلفین وفق مقررات برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *