نظارت مستمر و جدی بر توزیع کالاهای اساسی

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم این استان، با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمنان، اعمال فشار به واسطه تحریم‌های اقتصادی و در پی آن ایجاد نارضایتی در مردم است، اظهار کرد: مسئولان باید در حل مشکلات همسو و همراه بوده و با اتحاد جمعی در تقابل با نقشه‌های شوم دشمنان گام بردارند.

وی با اشاره به لزوم تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مناسب تصریح کرد: لازم است تا دستگاه‌های مسئول ضمن توجه به دغدغه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه، بر امر توزیع کالا‌های اساسی نظارت مستمر و جدی‌تری داشته باشند تا این اطمینان در مردم حاصل شود که کالای موردنیاز به قیمت مصوب به دست مصرف کننده می‌رسد.

رئیس شورای قضایی استان گیلان همچنین ضمن اشاره به در پیش بودن تعطیلات سال نو، گردشگری را صنعتی پیشرو در دنیا خواند و افزود: مهمترین عامل جذب گردشگر مهیا کردن بسترهای مناسب و تامین امنیت مسافران است.

سیاوش پور با بیان اینکه همه ساله در ایام نوروز تعداد زیادی از هموطنان به استان های شمالی سفر می کنند اظهار داشت: ورود گردشگران و مهمانان نوروزی نه تنها تهدیدی برای استان نبوده بلکه نشانه ای از ظرفیت بالای این منطقه و فرصتی برای جذب گردشگر محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *