لزوم عزم جدی دستگاه‌های دولتی و عمومی در مقابله با مفاسد اجتماعی

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، کمیسیون هماهنگی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در دادسرای قم تشکیل شد.

در این جلسه که به ریاست دادستان استان قم تشکیل شد، کلیه نمایندگان نهاد‌های ذی ربط مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه خواهران و برادران، استانداری، ناجا، صداوسیما، سپاه، دفتر امام جمعه، دانشگاه قم، آموزش و پرورش، اداره اطلاعات و … در جلسه حاضر و به بیان سخن و انتقادات و پیشنهادات پرداختند.

مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در ابتدای این جلسه اظهار کرد: برای اجرایی شدن دقیق و سریع برنامه‌ها ابتدا باید به یک وحدت نظر در رابطه با آسیب‌های اجتماعی مدنظر رسید تا همه در یک سو و متحد برای اصلاح آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی جامعه که وظیفه ترویج و تقویت فرهنگ دینی را دارند باید به نحو موثر و گسترده فعالیت کنند، زیرا برخورد قضایی و انتظامی تنها کافی نیست، هرچند دستگاه قضا با حرمت شکنان شهر مقدس قم برخورد قاطع خواهد کرد.

این مقام قضایی ضمن حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، عزم و اراده جدی تمامی دستگاه‌های دولتی و عمومی و اصناف را در مقابله با مفاسد اجتماعی هر یک از نهاد‌ها در حوزه فعالیت خود خواستار شد و گفت: بهترین تبلیغ در زمینه مبارزه با آسیب‌های اخلاقی آشکار، شروع از خود به صورت عملی است، به نحوی که مدیران خود الگویی موثر و مفید برای مجموعه تحت هدایت خود باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *