صدور دستورات قضایی قاطع برای جمع آوری سد معبر در جاده‌های هراز و فیروزکوه / هشدار دادستانی به برهم زنندگان امنیت و نظم در چهارشنبه آخر سال

 

حسن ابراهیمی بسابی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان بیان کرد: به دستگاه‌های قضایی، نیرو‌های انتظامی و سایر ضابطین اعلام کردیم که در آماده باش کامل به سر ببرند تا ایام تعطیلات نوروز همراه با امنیت برای مردم باشد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: در رابطه با امنیت اماکن و اتومبیل‌ها در چهارشنبه آخر سال برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هشدار‌های لازم در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز به افراد ارائه و برنامه‌هایی با همکاری نیروی انتظامی و سایر ضابطین پیش بینی شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند تصریح کرد: ادارات راه و شهرسازی، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و شهرداری نیز گشت‌های مشترک در حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و ملی را در دستور کار قرار خواهند داد، همچنین این ادارات در محدوده کاری خود گشت‌های تخصصی دارند.
ابراهیمی با بیان اینکه دستگاه قضایی نیز خود را موظف دانسته که گشت‌های تخصصی داشته باشد، گفت: ضابطین در راستای حراست از اراضی ملی و باغات و مال و اموال نظارت‌های لازم را به عمل می‌آورند و از آنجا که جاده‌های فیروزکوه و هراز در محدوده کاری است تدابیر لازم جهت رفع ترافیک و رفاه حال مسافران اندیشیده شده است.
وی افزود: همچنین دستورات قضایی قاطع برای جمع آوری سد معبر در این جاده و آزاد سازی جاده برای عبور و مرور مردم صادر شده است؛ طبق این دستورات قضایی میوه فروشان و فروشندگان سیار در کنار جاده‌ها جمع آوری و تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ نگهداری می‌شوند

دادستان دماوند ضمن هشدار به اخلال کنندگان نظم وآسایش عمومی هشدار داد: در روز‌های پایانی سال و مخصوصا در چهارشنبه آخرسال برای شهروندان از طریق مواد محترقه مزاحمت ایجاد نشود تا خسارات جانی ومالی غیر قابل جبران وارد نگردد که شادی خانواده‌ها به غم و عزا تبدیل شود، از حیث پیشگیری و رفع مزاحمت فعالان در امر تهیه و توزیع و استفاده از مواد محترقه تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت می‌مانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *