close up top view of black pencil over exam answer sheet paper with multiple choice on yellow background for world literacy day and education concept

زمزمه‌های تغییر زمان آزمون وکالت ۹۹

از هفته‌های گذشته و با شدت گرفتن آمار مبتلایان و قربانیان کرونا، گروهی از داوطلبان آزمون وکالت درخواست تغییر زمان برگزاری آزمون را پیگیری می‌کنند. در پاسخ به این نگرانی‌ها، نایب‌رئیس اسکودا گفت که تصمیم‌گیری در این رابطه در حوزه اختیارات این اتحادیه نیست. ابراهیم کیانی همچنین اظهار داشت که سازمان سنجش درباره شرایط برگزاری آزمون از ستاد مبارزه با کرونا استعلام خواهد کرد.

با این حال سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به درخواست‌های کاربران سایت خود درباره زمان برگزاری آزمون از آنها خواست که این موضوع را از اسکودا پیگیری کنند.

در همین حال سکوت متولیان و مسئولان درباره این آزمون ادامه داشت و به ویژه از سوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری هیچ‌گونه موضع‌گیری‌ای در این‌خصوص انجام نشده است.

با این‌وجود به تازگی سعید آدینه‌وند، رئیس کانون وکلای دادگستری همدان، در یک پست توییتری نوشت که احتمال می‌دهد این آزمون به تعویق بیفتد.

آیینه‌وند در عین حال مانند ابراهیم کیانی، استعلام درباره برگزاری آزمون را برعهده سازمان سنجش دانست.

گفتنی ا‌ست جلسات ستاد ملی مبارزه با کرونا در روزهای شنبه هرهفته برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد برای تعیین تکلیف قطعی آزمون باید حداقل تا روز شنبه آینده منتظر بود.

 

اختبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *