رییس کل دادگستری قزوین تاکید کرد لزوم تعامل و همراهی اصناف با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی/احتکار و اختفای کالا همراهی با دشمنان است

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در مجمع عمومی اتاق اصناف قزوین گفت: دشمنان به دنبال یک قحطی خودساخته واهی در کشور هستند که متاسفانه برخی نیز در داخل با بی تدبیری دشمنان را همراهی می‌کنند.
رییس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: بخشی از این فشار‌های اقتصادی به دلیل نقص قوانین و بی تدبیری برخی مسئولان و تصمیم گیران است که موجب می‌شود فرصت طلبان و زیاده خواهان فرصت عرض اندام در جامعه را پیدا کنند.
وی افزود: کسانی که بخواهند در سفره انقلاب به شهدا و خون آن‌ها خیانت کنند و از انقلاب دست بردارند در هرمقام و جایگاهی که باشند با آن‌ها برخورد خواهد شد.
مقام ارشد قضایی استان اظهار داشت: اصناف سرمایه‌های ارزشمندی هستند که نقش اساسی و قابل توجهی را در کاهش آسیب‌ها دارند  و نقش اصناف در جنگ اقتصادی پررنگ‌ است.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تصریح کرد: از اصناف می‌خواهیم در شرایط فعلی همراهی و تعامل بیشتری را با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به عمل بیاورند تا مدیران خدمت رسانی بهتری به جامعه داشته باشند.
رییس کل دادگستری قزوین بیان داشت: امروز در بحث نابسامانی بازار و اقتصاد کشور اصناف نقش نظارتی خود را باید به خوبی ایفا کنند و نگذارند عده‌ای فرصت طلب از اوضاع کنونی سوء استفاده کنند و با بهانه قرار دادن تحریم‌ها شرایط زندگی را برای مردم سخت کنند و آرامش اقتصادی را مختل کنند.
این مقام قضایی استان در ادامه افزود: شرایط اقتصادی کشور بسیار حساس است و باید همه دست به دست هم دهیم تا از این بحران اقتصادی پیش آمده به سلامت عبور کنیم و باید همه با اقتصاد مقاومتی در مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستیم و نگذاریم دشمن از این طریق به ما لطمه‌ای وارد کند و لازمه تحقق این امر مهم همسویی و در کنار هم بودن است.
رییس کل دادگستری قزوین در پایان از قاطعیت دستگاه قضایی استان در برخورد با تخلفاتی، چون احتکار کالا و گران فروشی سخن گفت و افزود: با برهم زنندگان امنیت اقتصادی جامعه به شدت برخورد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *