رفع مشکلات یک واحد بزرگ تولیدی در استان اصفهان با تصویب دو مصوبه مهم در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان در نخستین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه یکی از اهداف تشکیل این ستاد را حل مسایل و مشکلات مسیر تولید دانست و گفت: پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت از تولید داخل با تشکیل این ستاد و ترکیب خوب اعضای متشکله آن گام‌های مؤثری در راستای اجرای این مهم و همچنین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برداشته می‌شود.

وی افزود: با تصمیمات و اتخاذ تدابیر لازم در قالب مصوبه در این ستاد سعی خواهد شد مشکلات بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی در رابطه با تولید از طریق ریش سفیدی و کدخدا منشی در چارچوب قانون و با محوریت دادگستری حل و فصل شود.

این مقام عالی قوه قضاییه در استان وجود دستگاه‌های نظارتی را برای مقابله و جلوگیری از بروز هر گونه فساد ضروری و لازم دانست و خاطرنشان ساخت: حفظ سلامت هر مجموعه از مهمترین معیار‌ها محسوب می‌شود، لیکن در مسیر تولید این نظارت‌ها باید با دقت و حساسیت بیشتری صورت پذیرد تا مبادا منجر به کندی فعالیت‌های اقتصادی شود.

حبیبی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی و جنگ اقتصادی حاکم بر کشور بیان داشت: استان اصفهان به عنوان قطب صنعت کشور از جایگاه مهم و ویژه‌ای برخوردار است و همه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی باید با نگاه حمایتی زمینه رشد و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی را در استان فراهم آورند.

وی تصریح کرد: دادگستری کل استان در چارچوب قانون واحد‌های تولیدی در معرض مشکل را حمایت و سیاست‌های استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه را اجرایی خواهد نمود.

گفتنی است در این نشست مشکلات یک واحد بزرگ تولیدی در استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با تصویب دو مصوبه مهم رفع مشکلات این واحد در دستور کار قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *