ثبت نام بیش از هزار نفر از وکلا و کارشناسان در سامانه اعلام همکاری در حوزه‌های مختلف

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، على بهادرى جهرمى رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه در نشست خبری ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، اظهار کرد: در این یک ماه و نیم گذشته سعى کردیم الزامات و ضرورت‌هاى اولیه فعالیت را در مرکز ایجاد کنیم از جمله مهم‌ترین کارهایى که انجام شد این بود که ما کار مرکز را به خود وکلا و کارشناسان بسپاریم.

وی افزود: سامانه‌اى در مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه، جهت ثبت نام ایجاد کرده و یک فرم طراحی و آماده شد و هر یک از وکلا کارشناسان و کارشناسان مى‌توانند با مراجعه به سامانه اعلام کنند که در چه حوزه‌اى، مى‌توانند همکارى کنند.

بهادرى جهرمى تصریح کرد: تا الان بیش از هزار نفر از وکلا و کارشناسان در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه تصریح کرد: بیش از ٢٣ هزار وکیل و قریب به ١٣ هزار کارشناس رسمى در سطح کشور داریم و ما همه امور وکلا را با کمک خود وکلا و امور کارشناسان، انجام مى‌دهیم.

وی ادامه داد: آیین نامه مرکز اصلاح شده بود و متناسب با آن اقداماتى باید صورت گیرد.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه تصریح کرد: فراخوانى در خصوص طراحى لوگو اعلام کردیم و بیش از ١٠٠ طرح براى ما ارسال شد و یک طرح به عنوان طرح برتر و یک طرح به عنوان طرح شایسته تقدیر انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *