آقازاده‌ها؛ برگزیدگان آزمون استخدامی شهرداری تهران

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در صحن شورا در تذکری به مدیران شهری درباره موضوع جذب دستیاران مدیران شهری، اظهار داشت: در حال حاضر برنامه‌های زیادی برای جذب دستیار مدیران از طریق معاونت منابع انسانی شهرداری آغاز شده است که در مجموع اقدام مثبتی است البته این موضوع ایراد و اشکالاتی هم به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه در شرایطی هستیم که تزریق خون تازه نیروهای انسانی به مدیریت شهری آغاز شده است، گفت: دستیارمدیران می‌توانند جوانان شایسته‌ای باشند و در اجرای فرصت‌ها و رویکردهای جدید مدیریت شهری را همراهی کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اما من دغدغه و نگرانی دارم که دستیار مدیران مشمول اصول آقازادگی و ژن خوب شوند.

وی بیان داشت: ما عهد کرده‌ایم به عدالت رفتار کنیم و منافع عمومی شهر را بر هر مصلحت دیگری مقدم بدانیم.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: لیست برگزیدگان دستیار مدیران به دستم رسیده و به آن نگاهی انداخته‌ام که نشان می‌دهد گویا از فرزندان و بستگان مدیران ارشد شهرداری که منصوب همین دوره نیز هستند در این لیست وجود دارد.

اعطا گفت: ممکن است برخی بگویند آزمون شهرداری یک آزمون فراگیر عمومی و رسمی بوده ولی حتما ما این قضیه را بررسی و نتیجه آن را دنبال می‌کنیم تا به عدالت رفتار و حق و حقوقی از کسی ضایع نشود.

وی با تأکید بر اینکه دستیارمدیران نباید مشمول اصول آقازادگی شوند، گفت: در جذب دستیارمدیران شایسته‌گزینی نباید قربانی خویش‌گزینی شود.

 

 

http://fna.ir/f1vgv4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *