آغاز ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۰

ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۰ از ۱۸ آبان در وب سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شده و تا ۲۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

شرکت در این آزمون نیاز به سابقه کاری تجربی (در بعضی رشته‌ ها ۵ سال و در برخی دیگر ۱۵ سال تمام) دارد. داوطلبان باید حتما شرایط عمومی، اختصاصی و جدول های رشته محل مورد تقاضا (صفحات ۱۸ الی ۱۵۳) مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند.

با توجه به اینکه هزینه ثبت نام آزمون (۳۵۰ هزار تومان) غیر قابل استرداد است، قبل از خرید کارت اعتباری، دفترچه راهنمای آزمون را به دقت مطالعه کنید.

لینک سامانه ثبت نام

لینک ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۰

زمان و محل برگزاری

تاریخ برگزاری آزمون کتبی روز جمعه ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی می باشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

توصیه‌های مهم

  1. داوطلبان باید حتما شرایط عمومی، اختصاصی و جدول های رشته محل مورد تقاضا(صفحات ۱۸ الی ۱۵۳) مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند.
  2. فقط کارشناسان رسمی دادگستری دارای پروانه معتبر کارشناسی رسمی دادگستری از کانون کارشناسان رسمیِ متقاضی انتقال یا تغییر رشته ، مجاز به استفاده از بند انتقال یا تغییر رشته هستند. استفاده از این بند توسط متقاضیان عادی که پروانه معتبر کارشناسی ندارند تخلف محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *