آخرین اقدامات صورت گرفته برای تعیین تکلیف کانتینر‌های گوشت/ ترخیص ۱۵۴ کانتینر به صورت قطعی/ وجود ۸۱۵ کانتینر در بندر شهید رجایی

 

ابوالفتح ابوالهادی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در تشریح آخرین اقدامات انجام شده به منظور تعیین تکلیف کانتینر‌های گوشت انباشت شده در گمرگ بندر شهید رجایی اظهار داشت: تا این لحظه از تعداد ۶۱۹ کانتینر گوشت مزبور، تعداد ۱۵۴ کانتینر به صورت قطعی توسط مالکین ترخیص شده است.

وی خاطر نشان کرد: با اتخاذ تدابیر انجام شده و پس از طی روند تحقیقات و بررسی اسناد و مدارک موجود و با شناسایی تعداد ۶۰ کانتینر گوشت دیگر ، مقرر گردیده این محموله عظیم گوشت تا هفته آینده به بازار مصرف عرضه و در چرخه توزیع قرار گیرد.

ابوالهادی در ادامه اظهار داشت: با اقدامات انجام شده، تعداد ۲۵۰ کانتینر گوشت به گمرگ وارد شده است که علیرغم خروج کانتینر‌های گوشت هم اکنون تعداد ۸۱۵ کانتینر گوشت در اسکله بندر شهید رجایی بندرعباس موجود است و روند واردات گوشت همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس تصریح کرد: تعداد ۱۱۱ کانتینر گوشت نیز توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان شناسایی و به صاحبان کالا جهت انجام تشریفات ترخیص ابلاغ و اعلام رسمی شده است که ظرف مهلت مقرر نسبت به ترخیص آن اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *