دستور مدعی العموم به اداره بهداشت و درمان جهت بازدید مستمر از مزارع

روح الله احمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزانبا اشاره به اقدامات انجام شده در جهت صیانت از حقوق عامه بیان کرد: در این خصوص پیگیری انتقال دامداری‌های موجود در مناطق مسکونی منطقه سید جمال الدین به خارج از حریم شهر به منظور پیشگیری از بروز آسیب جسمی و مسائل بهداشتی برای مجاورین این واحد‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد همچنین از صدور دستوری به اداره بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد و گفت: در این خصوص دستور موکدی به اداره بهداشت و درمان شهرستان جهت بازدید مستمر از مزارع، علی الخصوص مزارع کاشت کاهو وسبزیجات و ممانعت از استفاده افراد سودجو از فاضلاب شهری جهت آبیاری مزارع داده شد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه در زمینه حوادث جاده‌ای اظهار کرد: دستورات لازم به اداره راهداری جهت رفع تجاوز به حریم راه‌ها صادر شد تا از حوادث جاده‌ای پیشگیری حداکثری به عمل آید.

وی در پایان سخنان خود از صدور دستور اکید به اداره منابع آب جهت تشدید برخورد و مقابله با عوامل حفر چاه‌های غیرمجاز خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *