جلسه با معاونت حقوقی پلیس پیشگیری در پیگیری نهاد داوری

در تارخ ۱۳۹۴/۲/۳۱ اعضای موسسه عدل پویان زرین در معاونت حقوقی پلیس پیشگیری فاتب جلسه ای با حضور جناب سرهنگ فلاح زاده معاون حقوقی پلیس پیشگیری فاتب برگزار کردند.
در ابتدا مقام معاونت حقوقی اطلاعاتی نسبت به موسسه و نحوه عمل کرد آن و همینطور موسسات مشابه جویا شد که مدیر موسسه توضیحاتی در مورد ساختار موسسه و نحوه فعالیت آن ارائه داد سپس مطالبی در مورد مرکز داوری اتاق بازرگانی و مرکز منطقه ای داوری تهران که مراکز فعال مبحث داوری می باشند بیان نمود.
در ادامه سرهنگ فلاح زاده سیاست پیشگیری از وقوع جرم در پلیس را نیازمند مشارکت مردمی و استفاده از بخش خصوصی دانست. وی اشاره کرد در بحث آموزش همگانی که معاونت اجتماعی متولی آن می باشد تمام ظرفیت های خصوصی در ایجاد بستر امن جامعه باید مشارکت داشته باشند اما لازمه ورود بخش خصوصی دانستن سیاستهای آنها می باشد تا بتوان به کمک این بخش باری از روی دوش نیروی انتظامی برداشت. وی پیشنهاد کرد طرح خود را بطور مکتوب به فرماندهی محترم ناجا ارائه دهیم تا با هماهنگی از سوی ایشان بتوان اجرای آن را از کلانتری ها بطور آزمایشی آغاز کرد و سپس در سطح جامعه بست و گسترش داد در خاتمه ایشان نسبت به همکاری موسسه با پلیس پیشگیری اظهار خشنودی و تمایل به همکاری نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *