بازطراحی اتوماسیون داخلی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه

علی بهادری جهرمی، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تشریح اقدامات انجام شده در زمینه الکترونیکی شدن امور بیان کرد: در این خصوص سایت مربوط به کانون وکلا و کانون کارشناسان بیش از ۳۰ کشور را بررسی کردیم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با بیان اینکه حرکت از سمت کاغذ به فضای الکترونیک یک ضرورت است، اظهار کرد: تاکنون هزینه‌های زیادی در خصوص استفاده از کاغذ پرداخت کرده ایم، لذا ما ضرورتا باید از کاغذ و شیوه‌های سنتی عبور کنیم و به شیوه‌های مدرن و الکترونیکی برسیم.

وی ادامه داد: سعی من این است که مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در این زمینه پیشگام باشد؛ در این خصوص جلسات متعددی با رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه داشتیم و موضوع را مستمرا پیگیری می‌کنیم و کمیته‌ای نیز در این خصوص در مرکز فعال شده است.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه افزود: ما در فاز اول اتوماسیون داخلی خود را بازطراحی کردیم و ارتباط آن با استان‌ها برقرار شده است؛ در همین فصل نیز رونمایی از نمای سایت جدیدمان را خواهیم داشت و دسترسی سایت متفاوت خواهد شد.

وی با اشاره به رونمایی از اپلیکیشن مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه تصریح کرد: سعی می‌کنیم با استفاده از اپلیکیشن و سایت، ارتباط‌ ها را از سمت کاغذ و رفت و آمد حضوری به سمت الکترونیکی شدن امور هدایت کنیم تا حتی هزینه پیامک هم نداشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *